Wednesday, February 3, 2010

3 months

Hari ni, dah 3 months aku dgn Qawiem texting kot.
Haihs, semua tarikh aku nak kesah.
Tapi Qawiem cakap tak pe, 
That's the way I appreciate him :)

I asked him, how did I start texting him?
He told me,
" Nny cakap hey kn? Then b tnye spe. Pastu nny cakap btul tak tau? B cakap, the one who have  looks and mind? Kn? :) Tak silap b lah. "
And btol la apa yg Qawiem ckp tu, baru aku ingat balik. 

Pelik mcmne dia perasan aku kat Myspace.
When I was in form 3, I added him up.
But he didn't response me at all. *I was expecting him to say THANKS*
So, I was in his friend list for about 2 years 
and only last year he realized my existence. Funny.
Semua sbb gambar my FB and MS kebetulan sama time tu.
He saw me online, trus click and eh eh, dah lama dlm friend list rupanya.
Oh, luckily I added him for the second time and it was in Facebook.
I took the risk that he won't thank me. Never.
But I was wrong :D


Me : Boleh awk tak perasan sy selama tu? 
Him : Awk pon tak pernah tegur sy kan? Tak pe, yg penting dah dpt nny :)

I love you sweetheart :)

4 comments:

lanjore said...

aawww,,so sweet!!!!<3<3

Qhai said...

thanks lah joe :P

ɯʎʞɐ said...

s0 romance.~!!
<3..

Qhai said...

haha. lawak la hg ni meon. thanks lah thanks :D