Sunday, February 14, 2010

And and and,

Ada sorang kawan aku tanya, "Qhai, Qawiem bg apa Valentine's Day?"
Know what, only after that aku perasan hari ni 14th February. HAHA :)
Well, ktorg tak cakap pon pasal ni. Not even a single bit of it !
We don't even care and does that counts in every relationship? Tak kannn.
I'm just fine if nak celebrate or tgk org lain celebrate.
But for now, I'm happy in my own wayy. Hush Valentine's Day.
On top, I love him always and not only today.
No need Valentine's Day for us, kan sayang? :)

On the way to Uncle Seong's house,
Ada banyak stall tepi jalan, jual bunga. New thing for me bila tgk mcmni.

Abah : Adek, tu bunga byk tepi jalan. 10 ringgit ja. Tak mau?
Me : Tak mau la, nak bg kat sapa.
Abah : Kat diri sendiri la, tak kan nak bg kat Qawiem kot. Tak dan sampai, layu dulu. *laugh*
Me : Sekuntum 10 ringgit, mahai okay.
Mama : Tak payah nak bunga bunga, tiap tiap hari boleh cakap sayang.

Abah and I laughed, mama tiba tiba interrupt salah point =.=

0 comments: