Friday, November 12, 2010

Baru sekarang dapat load page nak publish post ni. So, just a quick and simple update.

There's one night, Fun, Asyilah, Anie and aku pergi dinner kat cafe. Then ada group senior PA datang pulak. Boleh imagine tak, after kawan aku semua dah dpt makanan plus all the seniors, aku seorang saja yang belum dapat! Bila tanya, rupanya abang tu tak perasan order aku. Teruk kan? 30mins tunggu -.-' The best part was, diorang semua tunggu aku dapat makanan dulu. Awwww, sangat sweet lah korang okay?

Another thing is, I am going to be the emcee for Gala Night this Sunday. Ini lagi teruk, ya? Sebab audition on the same day dgn outing kelas aku, I've to cancel the outing and went for the audition :( Best agaknya diorang pergi karaoke and all. Tgk gambar pun dah tau. Jealous much. And now, I'm looking forward the next outing, guys! Pleasee. For the emcee practice, yes, everything went well sampai aku fed up dah. I am bad at emcee-ing. Kenapa tak nak faham? Sebab practice tu juga, banyak photography session dgn lecturer aku terlepas. Malang kan aku?

Tadi, photography session yg official punya. Yang ni aku tak miss! Tapi macam biasa, aku kat hujung barisan lah. Comel sangat saiz :D

Result for hostel next year was out on the notice board this morning. Well, so glad to know that I'll be in the SAME ROOM with the SAME ROOMMATES :)

Sungguh tak sabar nak cuti sekarang yang paling penting!

Qawiem Syimir, I miss you baby!

Qhailani Asymui(Qhai):

At the first glance you might think that she maybe one of the Siamese lost children, but hey, she is the only one from the Peninsular Malaysia. She is too obsessed into  the online shopping .If you want something virtually, just knock her door. But please pick the best time because she might be “busy” with her handsome boy.

Okay yang atas ni, my classmate, Priz yang buat. Err, that lost Siamese part sangatttt arghhh. Do I look like one? Aku macam sesat ke? HAHA. Btw, thanks for this, Priz. Very good observation indeed :)


0 comments: